Pristop do stranke
Pristop do stranke

Pristop do stranke

Pri delu frizerja in kozmetičarja je poleg znanja, ki ga imata, pomemben tudi njun pristop do stranke, ki odločilno vpliva na njihovo število. Število strank pa je eno od najpomembnejših meril uspešnosti frizerskega salona.

Vsak si želi veliko zadovoljnih strank, vendar so to sanje, ki se lahko uresničijo le, če je s strokovnim delom povezano tudi prijazno in zaupno sprejemanje stranke.

Frizer in kozmetičar morata znati sprejeti stranko, jo pozorno poslušati ter ji pravilno svetovati. Znati jo morata motivirati in pridobiti za različne posege na laseh ali koži. Vedeti morata, kaj je lepo, in presoditi, katera oblika pričeske stranki pristaja, da bo na koncu zadovoljna.

Pristop do stranke

Velikokrat si stranka želi nekaj, kar je sicer moderno, vendar pa bi ji ne pristajalo. V takem primeru morata biti frizer in kozmetičar tako strokovna, pametna, vztrajna ter diplomatska, da stranko odvrneta od njene zamisli in jo neprisiljeno prepričata za drugo, bolj primerno. Seveda pa se pri tem ne smeta zmotiti; stranka bo sama ugotovila, da sta imela frizer in kozmetičar prav ter bo po vsej verjetnosti postala njuna hvaležna in zvesta obiskovalka.

Pristop do stranke

Za izpolnitev želja svojih strank morata frizer in kozmetičar najprej poznati vse možnosti, ki to dopuščajo.

Poznati morata diagnozo las, lasišča in kože ter ugotoviti:

  • kvaliteto las,
  • stanje lasišča,
  • vrsto kože.

Na podlagi teh osnovnih ugotovitev določita potrebne negovalne postopke las in kože, kar ni težko, saj je na tržišču veliko najrazličnejših kozmetičnih proizvodov. Objavljene so tudi številne strokovne raziskave. Seveda pa jih morata frizer in kozmetičar dobro poznati ter pravilno uporabljati.

Pomembno je, da frizer in kozmetičar za vsako stranko izdelata kontrolno kartico, na kateri zabeležita poleg priimka, imena tudi diagnozo las, lasišča, kože, dosedanje posege in opazke, če je stranka preobčutljiva na določen proizvod.

Pristop do stranke

Test za preobčutljivost lasišča je potrebno opraviti pri vsaki novi stranki in za vse proizvode, ki kemijsko delujejo na lase ter kožo. To so:

  • preparati za hladno trajno,
  • preparati za fiksiranje in nevtraliziranje hladne trajne (fiksaterji),
  • barve za lase,
  • belilna sredstva,
  • barve za trepalnice in obrvi,
  • depilatorji.

Navodilo za izdelavo testa je sledeče:

majhno količino preparata za hladno trajno, preparata za fiksiranje in nevtraliziranje hladne trajne, barve za lase, pomešane z ustrezno količino vodikovega peroksida, barve za trepalnice in obrvi, ravno tako pomešane z vodikovim peroksidom, belilnega sredstva, pomešanega z odgovarjajočo količino vodikovega peroksida, nanesemo na kožo lasišča za ušesom. Po 20 minutah kožo dobro speremo z vodo. Depilator nanesemo na notrajno stran podlahti in speremo z vodo že po 10 minutah.

Če se na tem delu kože po 24 urah pojavijo kakršnekoli spremembe (rdečica, otekline, srbenje), preparata ne smemo uporabljati.

Navodila in zahteve za izdelavo testa so vedno priloženi izdelkom, ki to zahtevajo.

Test občutljivosti kože se zdi komu morda odveč, vendar se včasih zgodi, da je stranka občutljiva na določene preparate in v takih primerih lahko nastopijo hude komplikacije, nujni zdravniški posegi ter na koncu tožba stranke. Z izvedbo testa pa se vsem tem nevšečnostim izognemo.

Z izdelavo, vodenjem kartice si frizer in kozmetičar olajšata, obenem pa zagotavljata vedno strokovno ter kvalitetno delo.

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja